eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

My week

Kategori: Allmänt

Idag känns det att Fredrik är på andra sidan jorden, saknar honom helt galet mycket. För fem år sedan blev vi ihop, efter en lyckad alla hjärtans dag dejt. Fredrik gav mig en chokladask och efter det var jag totalt förälskad! 
Fick en superstor bukett blommor med bud, och ett kort. Helt plötsligt luktar mitt rum gott och standardan ökade markant med färska blommor. Tur att skype finns och underlättar avståndet något, nästa gång jag får krama honom är 4 juni vilket är en evighet bort... 
 
I tisdags fyllde Emilie år, så vi var ett stort gäng på Max Brennan Chocolate bar, min favorit. Jag åt en brownie med smält choklad och glass, helt underbar. Blir återbesök när jag fyller år, så nu längtar jag tills 14 mars!
 
 
Fredagen har spenderats runt om i Canberra på Scavenger Hunt, samla ihop poäng genom att besöka platser och samla på sig olika objekt. Vi kom på andra plats, missförstod reglerna något så förlorade fyra poäng vilket gjorde att det andra laget vann =/ Men vi vann pris för bästa utklädnad. 10 dollar på Coles, så ikväll ska vi unna oss snacks. Vårt lag bestod av mig och Em, Sam som var på exchange i Jönköping förra terminen och Daniel som ska till Jönköping i Höst, så vi är hans första svenska vänner :)
 
Imorgon ska vi på Rugby och på söndag är det festival i Canberra!

Kommentarer

  • Evelyn säger:

    Fin bukett och fin du är, jag saknar dig!

    Svar: Tack Pevis, saknar dig med! Skypa nästa vecka? Kan ta lite tidigare än kl 01 för dig, haha :)
    eveliina

    2013-02-15 | 23:49:56

Kommentera inlägget här: