eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

15k

Kategori: Allmänt

Är något trött efter dagens runda 15k på 1.20 slutade det med, kändes förvånansvärt pigg förutom i vänsterknät som fortfarande tjurar över 21k rundan för en vecka sedan. Har börjat fundera på att springa Oslo Maraton, för ett par år sedan sa jag att jag skulle springa ett innan jag fyllde 25, så jag har egentligen bara hösten på mig. Ska försöka övertyga Fredrik om att hänga på, han har dock varit skadad ett tag..

Nu är det en månad kvar av skolan innan jag gör mitt sista finals, det känns bra och jag är inte så stressad, har gjort alla assignment och gått på alla tutorials så jag borde klara det. Har även skaffat gymkort så jag kan få tillbaka lite muskler, utlandstermin gynnar inte kroppsammansättningen...

Imorgon fyller Fredrik 30år! Tiden går så fort, när vi blev tillsammans var han 24, han har åstadkommit så mycket under dessa år. Det grämer mig att jag inte får fira honom på riktigt, skype är inte i närheten av samma sak som att vara på plats. Fredrik är å andra sidan i Oslo så han är inte heller hemma. Livet är tufft ibland, men utmaningar utvecklas man av!

Kommentarer

  • Mitha säger:

    Härlig bild, va fina ni är! Kramar!

    2013-04-30 | 10:26:49

Kommentera inlägget här: