eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

Pisces

Kategori: Allmänt

Fick den här beskrivningen skickad till mig för att den stämmde väldigt bra. Med undantag för ett par ord känns det läskigt lik. 
 
PISCES - The Partner for Life (February 19 to March 20) 
Kind and Smart. Likes to be the center of attention. Very organized. High appeal to opposite sex. Likes to have the last word. Good to find, but hard to keep. Passionate, wonderful lovers. Fun to be around. Too trusting at times and gets hurt easily. VERY caring. They always try to do the right thing and sometimes get the short end of the stick. They sometimes get used by others and get hurt because of their trusting. Extremely weird but in a good way. Good sense of humor!! Thoughtful. Loves to joke. Very popular. Silly, fun and sweet. Good friend to others but needs to be choosy on who they allow their friends to be.
 
Kan vara så att jag tror jag är lite roligare än vad jag egentligen är, om mina skämt är svårförstådda på svenska kan ni ju tänka er hur det blir på engelska :)
 
För övrigt har jag börjat dricka mjölk, mjölken i Australien är så mycket godare än hemma!! Jag var ett sådant där barn som aldrig ville dricka mjölk och det har fortsatt tills 24 års ålder, nu älskar jag det. Och nej, det är inte grädde som jag missförstått som mjölk, det är faktiskt lättmjölk. 
 
Tillbaka till kurslitteraturen, har 75% i samtliga ämnen och hoppas på att hålla det uppe, översatt till svenska betyg är det näst högsta betyget på en 1-5 skala. Det som drar ner det är grammatik och meningsbyggnad, vilket svårt att klara felfritt på svenska och ännu svårare på engelska. Behöver höga betyg inför finals när Word inte kan hjälpa mig att stava och google translate inte kan hjälpa mig översätta ord!
 
Med det sagt kan vi konstatera att Australien gjort mig till en plugghäst som dricker mjölk :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: