eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

leaving on a jet plain, don't know when I'll be back again..

Kategori:

Det var med tårar i ögonen jag lämnade canberra idag, staden som de senaste månaderna varit mitt hem. Trodde inre att det skulle vara så tufft att lämna, men det känns som att lämna en bit av mig själv. Saknaden efter alla vänner som varit min familj är redan enorm. Fördelen med Facebook är att det känns mer som vi ses igen, det är lätt att hålla kontakten med varandra och se vad som händer i varandras liv. Dessutom älskar jag att resa och nu har jag vänner från hela världen!

Snart lyfter planet mot Darwin, en vecka i Nord Territoriet helt på egen hand. Ska bli spännande och ebba lärorik upplevelse!! Om 8 dagar sitter jag på planet hem till Sverige och får äntligen se min familj o mina vänner igen. Det är verkligen en bittersweet känsla, sorgen över att lämna Canberra och längtan att komma hem....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: