eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

Bildbomb!

Kategori: Allmänt

Försöker återhämta mig från morgonens fotbollsträning, 90 minuter av att försöka hålla jämna steg med herrarna.. Inom kort ska damerna byta träningsdag och då kan jag äntligen gå tillbaka till normala träningsförhållanden. Missförstå mig inte, jag tycker det är kul att kämpa hårt, men springa som en tok och slåss med killar som är dubbel så stora, njaee.. 
 
Här kommer ett par opublicerade bilder (de flesta hamnar på Facebook och Instagram, men min far har ännu inte tagit sig an nymodigheterna, inte heller svärmormor)
 
Kambah Pool, Hiking och bad, finns inga stränder här men naturen kring denna creek var underbar! (Klicka på bilderna för att göra dem större) Även lite bilder från vår resa till Sydney, ofta har vi fint väder men ibland är inte vädergudarna överens och vi går från +30 till +13 på en dag, likadant med sol och regn..
 
Manly Beach!
 
Förra helgen upplevde jag min första rugbymatch och min första (och troligtvis enda) gigantiska korv, med ketchup, ostsås och senap. Vi var också på kortfilmsfestival, picnic och film på bioduk under bar himmel.
 
Vill ju inte att ni ska tro att jag har det alltför glamouröst, så ska bekänna att idag har jag tvättat för hand, städat och nu ska jag diska... 
 
Funderar på att önska mig Marabou mjölkchoklad i födelsedagspresent, har lyckats hålla mig borta från godis sedan 8 juli.. Jag kan dock baka något gott av det, vilket jag gör ganska ofta för att komma runt "inget-godis-regeln"..
 
G'day!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: