eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

Vart tog solen vägen?

Kategori: Allmänt


Både SMHI och YR hade utlovat sol och 25grader idag, ser snarare ut som att det blir regn. Byter bikinii mot detta:
Fredrik brukar alltid sucka och pika mig för min "töntserier", såsom One tree hill, Gossip Girl, 90210 etc. Men jag tycker det är avkopplande att slå mig ner framför tvn och titta på serier utan djup.
Ett bra tips är att (om du tittat på datorn eller dvd) inte använda svenskt text, på så sätt tränar du din engelska. Grey's med alla avancerade ord kan vara svårt men på många andra serier fungerar det toppen.
Jag och Fredrik är inte några tekniknördar, men insåg precis att via har: 3st kameror, 3st LCD tv, 2st hemmabio, 4st laptops och 4st mobiler (våra jobb mob+laptopts inräknat). Samtidigt som miljontals männsikor dör av svält, inte annat än att man skäms lite.. /Evelina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: