eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

Tentamen

Kategori: Allmänt

Hej!
Om två och en halv timme ska jag infinna mig på högskolan för att skriva tenta i Socialspykologi med gruppprocesser. Otroligt intressant kurs, katastrofal föreläsare. Under första föreläsningen skulle han lära oss att använda overhead, pga av att det var såå mycket bättre än att använda en dator. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Tror samtliga i klassen fick underkänt för hur vi hanterade overheaden.
I övrigt så är Personalprogrammet otroligt givande och kul, kurserna vi läser kommer vi alltid ha nytta av i arbetslivet. Att jag dessutom har möjlighet att redan nu delvis arbeta med mitt karriärval är en riktigt boost.
Min syster har även börjat plugga nu, International Management. Vid sidan av plugget ska hon sköta sitt Stylistföretag, hon är så begåvad. Kolla in hennes hemsida: www.janinagranroth.com.
Ikväll väntar mys med Evelyn, så längesedan jag umgicks med henne. Saknar dig!
Håll tummarna för mig på tentan. /Evelina
Bild från Cancun, Mexico.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: