eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

Skosyndat

Kategori: Allmänt

Efter lite research har jag insett att en populär blogg innehåller mode, detta är väl iofs mer en blogg för framtida Evelina (som kan titta tillbaka och skratta åt sig själv som ung), och mina vänner. Men, det är ju å andra sidan inte kul att köpa kläder om ingen ser dem, så jag kan nog offra ett par bilder till modegudarna..

Jag o fredrik pratade i flera timmar om hur jag skulle kunna spara pengar och sköta min ekonomi, ett var: Sluta köpa skor. Idag var jag tvungen att erkänna att jag klickat hem dessa. Fredrik förlät mig motvilligt då prislappen var 219kr,som hittat! Jättesköna, och det viktigaste: Jättehöga.


Jag har matchat skorna med ett par snygga cykelbyxor, därav beskärningen av bilden.


Denna fina klänning köpte jag i Mexico, kommer inte kunna använda den innan jag löst underklädesproblemet. Vad jag än tar på mig syns det igenom, så denna klänning används endast i lägenheten än så länge..
/Evelina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: