eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

Promenad

Kategori: Allmänt

Jag är mer en spring-tjej, men när man samtidigt ska umgås och prata så fungerar promenader bättre. Fredrik har försökt prata med mig när vi är ute och springer men låter mest: Hmpf, hmm, arghh från min sida.
I
Nu ska jag på promenad med Nathalie, måste hinna umgås lite innan hon flyttar tillbaka till Italien. Vi ses inte så ofta numera men vi har våra stunder :)
Visar upp min fina Garmin Forerunner som jag fick av Fredrik i present. Den mäter avstånd, tid, hastighet etc. Det är som en träningskompis, informationen kan man föra in på datorn och följa sin utveckling. Inför ett lopp kan man planera hastigheten och sedan se till att man följer den med klockan. Den kostar ca 1000.- men man kan ha den länge, och den hjälper motivationen!
/Hurtbullen

Kommentarer

  • systerjonna säger:

    due så söt!!!

    2011-08-26 | 01:07:58

Kommentera inlägget här: