eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

Lidingö Tjejlopp

Kategori: Allmänt

Hej!
Kom precis in från en springrunda ute i solen, hade klätt mig alldeles för varmt. Börjar inte hösten idag?
I maj förra året blev jag utmanad att delta i Göteborgsvarvet (21km) av min sambo, för ca 3 månader sedan genomförde jag det. . Att veta att jag ska vara med i en tävling får mig att orka ut i regnet, och springa de där extra km. Nu taggar jag inför Lidingö Tjejlopp.
Jag, Ellen och Lollo har gjort det till en kul grej. Ingen press utan en morot för att komma igång med träningen nu på hösten. Dessutom varvar vi det med en helg i Sthlm med shopping och turistande. Det är jobbigt att springa, men känslan att komma i mål är härlig.
Gbg varvet 2011, anmälan till 2012 är inskickad :)
/Eveliina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: