eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

Godmorgon!

Kategori: Allmänt



Nu ska jag iväg på föreläsning, Lärande i arbetslivet. Efter det blir det jobb till 17, endast tjejer på kontoret idag (crazy friday?). Nädå, vi är väldigt ordningsamma..
Efter det hinner jag precis hem och städa innan min kära sambo kommer hem igen. Det brukar alltid vara lite kaos när han lämnat mig själv med ansvar över ordningen.
Fredrik reser iväg ett par dagar nästan varje vecka, han jobbar nordisk så många möten i våra grannländer. Under dessa nätter har jag tendens att vara uppe lite senare och dessutom vara liite mer aktiv på Facebook. Blir helt enkelt så när rutinerna rubbas, min godnatt klocka går inte igång om inte Fredrik är här..
.
På lördag blir det Kick Off med Friskis och Svettis, kul! :) Jag är passvärd på Intervall/flex.
Igår när jag kom hem till Ellen efter träningen så bjöds det på varma Scones med nötter. Åh, vad gott det var!!
/Evelina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: