eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

Globetrotter

Kategori: Allmänt


Kommer ni ihåg spelet Backpacker? Jag tyckte det var riktigt kul, var dock inte så gammal när jag spelade. Intresset sitter i, men nu reser jag på riktigt istället. Har bara sett en liten del av världen, och vill se mycket mer. Dessa länder har jag hittills besökt (har dock inte "backpackat" än):

Montenegro
Vietnam
Spanien
Frankrike
Italien
Tyskland
Albanien
Malaysia
Schweiz
Andorra
Finland
Mexico
Lettland
Belgien
Grekland
England
Turkiet
Egypten
Danmark
Förenta Arab Emiraterna (Dubai)
Norge
Cuba
Vatikanstaten (?)

Nästa resemål blir förhoppningsvis Jordanien, Kroatien eller Marocko.

Brukar försöka få in en fjällenresa varje år med :)
Jag och Janina i Björnrike.
/Evelina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: