eveliina.

- endurance and perseverance combined to win in the end

Oktober 28, 2009

Kategori: Allmänt

Då är jag här igen, kan detta vara min tredje blogg? Som att jag varje gång försöker börja på ett nytt kapitel, eller snarare en ny bok, denna förra avslutades för några år sedan. 
Då sex av mina närmsta vänner (i princip alla mina vänner) flyttat från stan, vill jag ändå ge dom möjligheten att följa med mig. Som de flesta vet är jag ingen stor användare av mobil, msn, facebook etc.

Men mest är det nog för min egen skull, för att jag ska kunna titta tillbaka om fem år, och skratta åt minnerna. Det är dock lite hemligt för min sambo, han tycker blogga är löjligt. Klart jag står för vad jag gör, men onödigt att ge honom massa att reta mig för. :)

I detta första inlägg tänkte jag publicera en gammal och bortglömd bild. Den är tagen på mig och Amanda, sommaren -05. Oj, vad tiden går. Vi skulle till en fest i Barnarp hos Johan Kluft, om jag inte minns fel. Vi brukade få fråga om vi var systrar (Vi är små och blonda), det fick vi i helgen igen efter ett par år av Amanda som brunett.



Nu ska jag kika på TrueBlood, i min stora tomma säng. Min käresta är i Paris (och jobbar).

//Eveliina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: